Retur og reklamation
Retur- og Reklamationsret
På Minipriser forstår vi vigtigheden af kundetilfredshed og stræber efter at levere produkter af høj kvalitet og en problemfri shopping oplevelse. Skulle du dog modtage et produkt, der ikke lever op til dine forventninger, har vi en klar og enkel retur- og reklamationspolitik for at sikre en hurtig og smidig løsning.
Returret
1. Du har ret til at returnere dit køb inden for 14 dage efter modtagelsen af produktet. For at gøre dette skal du kontakte vores kundeservice via e-mail, telefon eller kontaktformular på vores hjemmeside og angive dit ordrenummer samt en beskrivelse af problemet.
2. Produktet skal returneres i samme stand og emballage, som det blev modtaget. Varer, der er brugt, beskadiget eller ikke i original emballage, kan muligvis ikke returneres eller kan være underlagt en restockings gebyr.
3. Når vi har modtaget og inspiceret det returnerede produkt, vil vi refundere det fulde beløb (minus eventuelle fragt- og restockings gebyrer) til den oprindelige betalingsmetode inden for 5-7 arbejdsdage.
Reklamationsret
1. Alle vores produkter er omfattet af en 24 måneders reklamationsret fra købsdatoen. Hvis du oplever et problem med dit produkt inden for denne periode, bedes du kontakte vores kundeservice med dit ordrenummer, en beskrivelse af problemet og eventuelt billeder, der viser defekten.
2. Vi vil vurdere din reklamation og, hvis den er berettiget, arrangere en erstatning, reparation eller refusion af produktet. Bemærk, at reklamationsretten ikke dækker skader, der skyldes forkert brug, uheld eller almindelig slid.
3. Afhængigt af produktets art og problemet kan det være nødvendigt at returnere produktet til os for inspektion. I sådanne tilfælde vil vi dække omkostningerne ved returforsendelsen.
For at sikre en hurtig og effektiv løsning på din retur- eller reklamationssag, anbefaler vi, at du kontakter vores kundeservice, før du sender produktet tilbage. Vores team vil guide dig gennem processen og besvare eventuelle spørgsmål, du måtte have.
Vi sætter pris på din forretning og vil gøre vores bedste for at løse eventuelle problemer hurtigt og tilfredsstillende.
På Minipriser forstår vi vigtigheden af kundetilfredshed og stræber efter at levere produkter af høj kvalitet og en problemfri shopping oplevelse. Skulle du dog modtage et produkt, der ikke lever op til dine forventninger, har vi en klar og enkel retur- og reklamationspolitik for at sikre en hurtig og smidig løsning.
Returret
1. Du har ret til at returnere dit køb inden for 14 dage efter modtagelsen af produktet. For at gøre dette skal du kontakte vores kundeservice via e-mail, telefon eller kontaktformular på vores hjemmeside og angive dit ordrenummer samt en beskrivelse af problemet.
2. Produktet skal returneres i samme stand og emballage, som det blev modtaget. Varer, der er brugt, beskadiget eller ikke i original emballage, kan muligvis ikke returneres eller kan være underlagt en restockings gebyr.
3. Når vi har modtaget og inspiceret det returnerede produkt, vil vi refundere det fulde beløb (minus eventuelle fragt- og restockings gebyrer) til den oprindelige betalingsmetode inden for 5-7 arbejdsdage.
Reklamationsret
1. Alle vores produkter er omfattet af en 24 måneders reklamationsret fra købsdatoen. Hvis du oplever et problem med dit produkt inden for denne periode, bedes du kontakte vores kundeservice med dit ordrenummer, en beskrivelse af problemet og eventuelt billeder, der viser defekten.
2. Vi vil vurdere din reklamation og, hvis den er berettiget, arrangere en erstatning, reparation eller refusion af produktet. Bemærk, at reklamationsretten ikke dækker skader, der skyldes forkert brug, uheld eller almindelig slid.
3. Afhængigt af produktets art og problemet kan det være nødvendigt at returnere produktet til os for inspektion. I sådanne tilfælde vil vi dække omkostningerne ved returforsendelsen.
For at sikre en hurtig og effektiv løsning på din retur- eller reklamationssag, anbefaler vi, at du kontakter vores kundeservice, før du sender produktet tilbage. Vores team vil guide dig gennem processen og besvare eventuelle spørgsmål, du måtte have.
Vi sætter pris på din forretning og vil gøre vores bedste for at løse eventuelle problemer hurtigt og tilfredsstillende.